1. خریدار همزمان با خرید اینترنتی بلیط تعهد میکند که از تمامی قوانین و مقررات خرید بلیط آگاهی کامل دارد و پذیرش قوانین و مقررات قبل از ورود به درگاه پرداخت بانکی، از لحاظ قانونی برابر با امضای خریدار می باشد .
2. در صورتی که هر یک از موارد درج شده در قوانین برای مسافر نامفهوم یا سوال برانگیز است، مسافر موظف است قبل از رزرو بلیط با پشتیبانی جیمبو تماس بگیرد.
3. پرداخت بانکی به معنی موفقیت و تکمیل رزرو نیست. لطفا و حتما پس از تایید پرداخت توسط درگاه بانک، بلیط خود را دریافت و با دقت بررسی نمایید. در صورت دریافت نکردن بلیط می توانید در منوی پیگیری خرید(پروفایل کاربری) بلیط خود را دریافت نمایید و یا با پشتیبانی جیمبو تماس بگیرید.
4. در دوران همه گیری کرونا در پروازهای داخلی، افرادی که قبلا تست کرونا داده و جواب آن مثبت اعلام شده است موظفند پس از طی حداقل ۱۴ روز از دوران نقاهت و بهبودی کامل، به مراکز معتبر وزارت بهداشت مراجعه و مجددا تست کرونا (PCR) داده و جواب منفی آن را برای سوار شدن به هواپیما همراه داشته باشند.
5. طبق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، مسئولیت کنسل شدن پرواز، تاخیر یا تعجیل payload یا ابطال سهمیه ،کسر سهمیه در زمان انجام پرواز و تغییر در نوع هواپیما بر عهده شرکت هواپیمایی برگزار کننده یا تامین کننده بلیت (چارتر کننده) پرواز است و جیمبو به عنوان فروشنده، در این موارد هیچگونه مسئولیتی ندارد.
6. مسافر باید در پروازهای داخلی یک ساعت و نیم و در پرواز های خارجی سه ساعت قبل از پرواز، در فرودگاه و در ترمینال مربوطه حضور داشته باشد.
7. هنگام رزرو بلیط، اطلاعات مسافر باید کاملاً مطابق با اطلاعات درج شده در مدرک شناسایی معتبر باشد.
8. هر نوع کنسلی بلیط از طرف مسافر، مطابق قوانین هواپیمایی کشوری، شامل جریمه کنسلی میشود. مقدار این جریمه در هر ایرلاین و بسته به زمان درخواست کنسلی متفاوت است.
9. مسافران در هنگام مراجعه به فرودگاه باید یک نسخه از بلیط و مدرک شناسایی معتبر (در پروازهای داخلی، کارت ملی و در پروازهای خارجی، پاسپورت) به همراه داشته باشند.
10. پس از خرید بلیط، به هیچ وجه امکان اصلاح نام مسافران وجود ندارد و اگر مسافر اطلاعاتی را به اشتباه وارد کرده باشد، باید بلیط را طبق قوانین ایرلاین کنسل کرده و بلیط جدید خریداری کند.
11. بلیط خریداری شده را نمیشود به شخص دیگری انتقال داد. بلیط فقط به فردی تعلق دارد که مشخصاتش هنگام خرید در سیستم وارد شده است. در صورت وجود مغایرت در مشخصات مسافر و اطلاعات درج شده در بلیط، مسافر در فرودگاه پذیرش نخواهد شد.
12. طبق تعریف قوانین هواپیمایی کشوری، مسافران ده روزه تا ۲ سال به عنوان نوزاد INF ، مسافران بین ۲ تا ۱۲ سال به عنوان کودک CHD و مسافران بیش از ۱۲ سال بزرگسال ADL تلقی میشوند. اگر خریدار در وارد کردن اطلاعات رده سنی اشتباه کرده باشد، از سوار شدن مسافر به هواپیما جلوگیری خواهد شد که خسارات احتمالی به عهده خریدار یا رزرو گیرنده میباشد.
13. پس از انجام پرداخت و تایید آن، خرید قطعی شده است و اطلاعات بلیط از طریق پیام کوتاه و ایمیل به کاربر ارسال میشود. تایید نشدن پرداخت از سوی بانک و مشاهده نکردن بلیط، به این معناست که خرید تکمیل نشده و مسافر موظف است با پشتیبانی جیمبو تماس بگیرد.
14. نوع هواپیما براساس اعلام ایرلاینها در بلیط درج میشود. مسئولیت هر نوع تغییر در نوع هواپیما بر عهده شرکت هواپیمایی برگزار کننده پرواز است.
15. خریدار حق تغییر قیمت در بلیط چاپ شده، دست بردن در مفاد بلیط به هر شکل و یا فروش مجدد بلیط با قیمتی بالاتر از مبلغ ذکر شده را ندارد.
16. طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری برای خانمهای باردار، افراد مبتلا به بیماریهای قلبی-عروقی، بیماریهای تنفسی، صرع، آنمی شدید، دیابت ملیتوس کنترل نشده، بیمارانی که تحت درمان دیالیز هستند، کسانی که از داروهای تضعیفکننده سیستم ایمنی استفاده میکند یا هرگونه بیماری که باعث منع سفر هوایی میشود، همراه داشتن مجوز پزشک معتمد ایرلاین هنگام سوارشدن به هواپیما ضروری است.
17. اگر پرواز به دلیل نقص فنی، بدی آب و هوا و یا تاخیر بیش از دو ساعت لغو شود، مسافر میتواند بدون جریمه بلیط را کنسل کند. برای انجام کنسلی بدون جریمه مسافر باید بلیط خود را توسط نماینده ایرلاین مُهر کرده و اصل بلیط مهر شده را نزد خود نگهداری کند و بعد از آن با پشتیبانی جیمبو تماس بگیرد.